Pages

11.4.14

Outing with sista

Hikhikhik..salam sejahtera
Weekend aritu me n sissy gi high tea kat WoLo BB. Saje nk try coffee n pastry kat sinun. Aku order macaron. Teringin sangat nak makan tapi takot xsedap lak. Bhahaha. Finally dptla try. Leh thn syok jugak lepak2 kt sana..mybe sbb aku pencinta tegar coffee, maka aku sgt sukakan aroma kat sana. Nyaman gile..
Bese la... makan xseberapa tapi dok selfie je lebih. Euwww menyampah lak aku rase (ops, sape xsuke selfie oii??). Ngade adek badek ni kn. Orang len tengok? Hoh, pedulik la. Jeles lettew..hikhikhik. 
Pas da isi perut, kitorang g jalan-jalan sat kat area Sungei Wang. Niat tu nak jalan2 je. Tapi xsangke la terrrrabeskan duit utk bshopping. Ish, aku ni memang impulse buyer tol. 
Da lame xkua camni relaxkan fikiran. Lately banyak sgt problem yg datang. Banyak fikir sampai sakit kepala. Haaa tula salah satu cara mereleaskn tension.ececee. urm padahal baru semalamnye aku shopping baju. Woopsss...
Dah2 jangan gedik nak shopping lagi.enough!!!! Tgh kumpul duet nk p travel..
Amboiiii...

yummy2 menikmati minuman
hudohnye....
da kenyang..smileee =)

No comments: