Pages

12.4.14

Urut kaki

Arghh..sakit kaki.. 


Sakit tul kaki aku menjak2 ni. Banyak jalan ke? Manade...
Rasa urat kaki sume sakit sangat. Tempat aku selalu lepak dekat Galaxy. Memangla nampak tempat die cam xberapa nal best sangat tapi tukang urut die memang superb. Penah try urut badan gak..walaweh siap duduk atas badan aku. Die bagi kaw kaw baek punyeee.. hampir patah riuk tulang aku  tapi pastu memang legaaaaa sangat2. 

Jarangla aku urut badan. Lagipun anak gadis xbaik urut badan sokmo..hehe. kate orang tua la kan.
Tp urut kaki memang syok. If ada masa rendam kaki ngan air suam and then masukkan garam sikit. 20 minit pon da cukup da. Malam tu gerenti tido nyenyak.
foot chart


Time tukang urut tu tengah bz urut, aku tanye macam2 soklan. kadang2 die terurut kuat, aku pon tjerit. keh3. pastu die tanyela, sakit perut ke? sakit pinggang ke? sakit kepala x? hahaha..the best la tukang urut ni. pastu die urut bahu 10 minit. walaupun nampak agak berusia tapi energy dia kuat sangat. walaweh. 

berbaloi gi urut kaki. wink wink. dia syor kan jangan selalu minum ais sebab tu antara penyebab angin berkumpul dlm badan..

best best. rase nyaman je..hehe..tata for now..

No comments: