Pages

11.4.14

Jumaat yang berkat ♥♥♥

Salam jumaat..
Hehe bosan dok ngadap keje yg bertimbun2 ni. Nak curik tulang sat. Ops..bos ade je 2 meter dr aku. Tapi die tatau aku taip ape kat henset. Untongla dapat bos sporting. Takat nak mesej n jwb col die xheran sgt. Terigat kenangan kje kat company lame..oiii henset sile simpan dlm laci ye. Anda dilarang maen henset time keje. Letak atas meja pon xleh hokay. What the... if ade emergency case camno?
Consider la sket. Tapi supervisor aku leh lak maen henset siap sengih sorang2 lg.. pekehey??
Lantakla..malas nak layan. Sedang enak aku menaip, tetibe perut bbunyik kriuk kriuk..adoy lapa. Asek lapa je menjak2 ni. Nape tah. Ternak lemak, camtula. Lapa xkire masa. Time2 camni rindu sgt ngn keletah kengkawan aku kt opis dlu. Dorg da bnti n kje kt tmpt laen. Sunyi sgt rase skang ni. Aku pon da jd pendiam semula. Ish.. xdapat nk bgosip mosip n jimba2 lagik. Xsyok langsung. Skema rasenye asek dok ngadap kje. Pas klas je, dok diam dgr lagu sbil menaip apa yg patot. Klu dlu even bnda kecik pon ktorg leh jdkn bhn gurauan tapi skang da xde gelak tawa lagi.. nak nanges lak rase..tetibe rase emo..
Ouch pedih tol rase bpisah ngn kwn..memang ade org kate kwn opis ni bkn leh cye sgt. Tp depends kt org. Takat ni aku sgt hepi bkawan ngn dorg. Setiap manusia xsempurna. Tp ktorg saling lengkap melengkapi. Eceh...poyo lak ayt ni..geli..
Nak kemas meja sat sebelum balek..lallallalaa
Peace yaw
uhuk3

No comments: