Pages

31.12.13

Suatu malam yang sepi, krik krik

Aduh, sunyi rasanye malam ni. Dah pukul doblas tengah malam. Biasanye time macam ni memang aku tengah kroh kroh. Tah nape rasa cm sunyiiii sangat2 mlm ni. Maklumla, biasanye aku tidur ngan adik aku. Tp dia ikut trip g jakarta n bandung lak. 5 ari kat sane. Untongla company trip. Aku?? Aah insyaallah aku pun akan ke bandung gak next year. Eleh, macamla lame sgt tahun depan..lusa da masuk tahun depan.so mcm2 nk kene prepare. Tpnye bende yang paling penting kne prepare ialah wang a.k.a duet. Aduh. Tp alhamdulillah bos dengan baik hatinye bagi bonus utk tahun ni.weeeee hepi xterkate. Gembira sgt wpun xdela die bagi bjuta. Tp syukur ngan nikmat yg Allah kurniakan.syukur..syukur alhamdulillah.

Da wat list panjang berjela da.padahal nak g kejap je.heheh maklumla pompuan kan memang macamtu. Xpela..redha saje.

Alamak dok taip2, tetibe rase ngantok yg amat sangat2. Okla, nnt jumpa.lagi di entry yg akan datang..babai

No comments: