Pages

13.4.14

Minat bisnes???

Salam...moga ceria2 selalu. Seseme sket arini.huhu. tapi still gagah menaip. Jari xsakit. Kihkih. Beberapa ari lepas de meeting ngan someone. Dok discuss pasal business.  Sekarang ni ramai sangat orang mula buat bisnes sendiri. Kos sara hidup yg meningkat secara mendadak taun ni. Aku pon tak ketinggalan. Dah lama niat nak buka bisnes sendiri tapi atas sebab2 yg tak dapat dielakkan..maka impian tu terkubur camtu je.

Walaupun aku de degree dlm bisnes, tu belum menjanjikan apa2. Tapi sekurang2nya ada jugak kebaikan. Aku banyak belajar dari pengalaman kawan2. Ade yang start dr 0...tp usaha blipat ganda watkn dorg berjaya skang. Even dorang bukan dr background bisnes... hebat kn?

Aku banyak baca cerita pasal kejayaan orang2 islam kita. Boleh djadikan inspirasi. Insyaallah impian aku untuk buka bisnes sendiri akn tcapai tak lame lg. Doakan aku ye... pepun kene ready dgn risiko yg bakal mendatang. Semoga Allah permudahkn segals urusan kita semua. Amin

No comments: